کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:20
نویسنده :علی آرمین

کاویانی نژاد در 58 و میرزاده در 100 کیلوگرم طلایی شدند

رقابت های 5 وزن دوم از ساعت 12:30 امروز چهارشنبه آغاز می شود

نمایندگان 5 وزن دوم تیم ایران حریفان خود را شناختند

در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان سال 2015 جهان که در کشور بوسنی و هرزگوین جربان دارد، تیم ایران توسط امین کاویانی نژاد در وزن 58 کیلوگرم و امین میرزاده در وزن 100 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت .

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir کاویانی نژاد در وزن 58 کیلوگرم که پس از استراحت در دور اول، موفق به شکست کشتی گیران بلغارستان ، امریکا، ارمنستان شده در فینال نیز یاهور ولادیکا از کشور بلاروس را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 100 کیلوگرم امین میرزاده پس از استراحت در دور نخست، کشتی گیران بلاروس ، بلغارستان و لهستان را مغلوب کرد تا به فینال راه یابد و در این مرحله هم روبرت ارسیک از مجارستان را با حساب 2 بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 50 کیلوگرم مهدی محسنی نژاد که پس از استراحت در دور اول کشتی گیران بلغارستان ، گرجستان را شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد که در این مرحله هم با نتیجه 5 بر 5 مقابل هنساواد مجید زادا از آذربایجان مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.
در وزن 54 کیلوگرم محمدرضا مختاری، در دور اول با نتیجه 7 بر 4  در مقابل والنتین پتیک از مولداوی به پیروزی رسید و در دور دوم نیز با نتییجه 2 بر 2 موستایف از آذربایجان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مغلوب تیگران میناسیان از ارمنستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل کشتی گیر گرجستانی، از دور رقابت ها کنار رفت. مختاری در این وزن به مقام هشتم رسید

در وزن 63 کیلوگرم محمدرضا رستمی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب آلونگو ریکادزه از گرجستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت، اما در این گروه با نتیجه 9 بر صفر مغلوب پرویز نصیب اف از اوکراین شد و از دور رقابت ها کنار رفت. رستمی در این وزن هیجدهم شد.

وزن کشی 5 وزن دوم انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی پنج وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، عصرسه شنبه در شهر سارایوو پایتخت بوسنی هرزگوین برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند تا از ساعت 12:30 ظهر امروز به مصاف آنها بروند.

وضعیت جدول مسابقات آنها به شرح زیر است :

در وزن 42 کیلوگرم پویا دادمرز، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف فایل اسگندراف از آذربایجان می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و بلغارستان مصاف می دهد.

کشتی گیران هند و آمریکا در گروه نماینده ایران هستند. در این وزن 20 کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

در وزن 46 کیلوگرم که 19 کشتی گیر حضور دارند، محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آتمیرکوتچف از روسیه می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار کشتی گیران ترکیه و قرقیزستان مبارزه می کند.

نمایندگان ارمنستان، آذربایجان و مجارستان در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن 69 کیلوگرم شایان عفیفی، در دور اول به مصاف جاکوب آلار از آمریکا می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران بوسنی و هرزگوین و بلاروس مصاف می دهد.

در این وزن 27 کشتی گیر وزن کشی کردند و کشتی گیران گرجستان، ارمنستان و اوکراین در گروه نماینده ایران هستند.

در وزن 76 کیلوگرم که 25 کشتی گیر وزن کشی کردند، مسلم مرادی در دور نخست به مصاف هایاشی ری از ژاپن می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار نمایندگان اسلواکی و صربستان مسابقه می دهد.

در گروه مرادی کشتی گیر آذربایجانی نیز حضور دارد.

در وزن 85 کیلوگرم سعید یوسفی، در دور نخست به مصاف اصلان کولایف از ترکمنستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ترکیه و بلغارستان رو به رو می شود.

در این وزن 24 کشتی گیر حضور دارند و نمایندگان روسیه و آذربایجان در گروه یوسفی هستند.

کشتی فرنگی – جهانی 2015 نوجوانان



ارسال شده در : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:18
نویسنده :علی آرمین
بیت الله عباسپور قهرمان بیجاری در گذشت
بیت الله عباسپور قهرمان جهان در رشته پرورش اندام بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.
بیت الله عباسپور قهرمان بیجاری در گذشت

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان که  از  یک بیماری نادر ( واسکولیت) رنج می برد و مدتها با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد شامگاه سه شنبه در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.  واسکولیت به معنی التهاب و ورم رگ‌های خونی است. التهاب رگ‎ها می‎تواند موجب ورم دیواره رگ‎ها و در نتیجه کاهش جریان گردش خون و حتی انسداد رگ‎ها و عدم خون‎رسانی به بافت‌ها و اندام‎های مختلف بدن شود.  

  این ورزشکار متولد ۱۳۵۸در بیجار و پرورش یافته در کرج و به سبب اخلاق نیک نیز زبانزد بود. وی ابتدا ورزش فوتبال را در سطح بالایی دنبال می‌کرد و در کنار آن به ورزش یوگا می‌پرداخت. اما به دلیل آسیب دیدگی در رقابت‌های فوتبال مدتی با وزنه‌های ابتدایی سعی به قدرتمند کردن بدن خود نمود. در سال ۱۳۷۴ به پیشنهاد عمویش به باشگاه بدنسازی رفت که از همان روز اول به خاطر داشتن بدنی ورزیده و عضلانی مورد توجه مربی باشگاه قرار گرفت. وی در سن ۱۶ سالگی برای اولین بار در مسابقات جوانان کرج شرکت کرد و پس از آن در مسابقات مختلف شرکت و موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی شد. 

 

 

مرحوم عباسپور تنها ایرانی است که به مسابقات فینال مستر المپیا ، معتبرترین تورنمنت بین المللی پرورش اندام راه یافته و جدای آن  نیز بارها در سطوح ملی و بین المللی افتخار کسب کرده است.
 
نقره مسابقات کشوری سال ۱۳۷۹ در اصفهان ، قهرمان سال ۱۳۸۲ ایران ، قهرمان سال ۲۰۰۳ مسابقات جهانی IFBB هندوستان ، مقام سوم مسابقات جهانی ۲۰۰۵ IFBB چین ، مقام اول مسابقات ۲۰۰۷ آسیایی چین ، مقام اول مسابقات ۲۰۰۸ آسیایی هنگ کنگ و جهانی بحرین در همین سال ، مقام دوم مسابقات آسیایی ۲۰۰۹ تایلند ، مقام مسابقات ۲۰۱۰ آسیایی تهران از جمله عناوین وی در ورزش آماتور بود. 
 
وی از سال ۲۰۱۲ وارد دنیایی حرفه ای شد و در همان سال در مسابقات "فیبو پاور آلمان" مقام چهارم ، در همان سال در مسابقات مستر اروپا (اسپانیا) مقام سوم ، در سال ۲۰۱۳ و  مسابقات نوردیک پرو (فنلاند) مقام اول ، بازهم همان سال در مسابقات مستر المپیا (لاس وگاس) عنوان هفدهم مشترک را کسب کرد. آن مرحوم در سال ۲۰۱۴ بسیار پرکار بود و در هفت مسابقه مهم شرکت کرد. در مسابقات آرنولد کلاسیک (برزیل) مقام نهم ، در مسابقات حرفه‌ای سوپر نمایش اروپا (دالاس) عنوان چهارم ، در  مسابقات حرفه‌ای نیویورک مقام سوم ، در مسابقات حرفه‌ای تامپا عنوان پنجم ، در مسابقات مسترالمپیا ردهٔ بدنسازان ۲۱۲ پوندی رتبه پنجم و مسابقات حرفه‌ای گرند پریکس (سئول)  مدال برنز را کسب کرد تا لقب دومین بدنساز قرن ایران بعد از علی تبریزی را از آن خود کند. 

 

جامعه ورزشی استان کردستان مخصوصاً ورزشکاران شهرستان کامیاران درگذشت این ورزشکار با اخلاق را به خانواده ، دوستان و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می نماید.



ارسال شده در : شنبه 1 شهريور 1394 ا 22:0
نویسنده :علی آرمین

نفرات و تیم های برتر مشخص شدند

ایران به عنوان رییس تشکیلات آسیایی آلیش، برای گسترش این رشته در قاره کهن، باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد

رقابت های کشتی کمربند ( آلیش ) بانوان سال 2015 آسیا که روز جمعه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید و تیم های ترکمنستان و قرقیزستان هم دوم و سوم شدند.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این رقابت هاامروز (جمعه) با شرکت 8 کشور خارجی و دو تیم از ایران برگزار شد.

آنچه کاملا مشهود است این که، ایران به عنوان رییس تشکیلات آسیایی آلیش، برای شناساندن و جذب کشورهای صاحب کشتی قاره کهن به فعالیت در این رشته، باید اقدامات گسترده ای را آغاز کند تا از دوره آینده این رقابت ها، تعداد تیم های شرکت کننده حداقل به رقابت های آزاد و فرنگی نزدیک شود.

رقابت های تهران نشان داد، ایران به خاطر داشتن پتانسیل های در سطح جهانی به راحتی می تواند در تشکیلات جهانی آلیش صاحب صندلی های تعیین کننده شده و روند کنونی فعالیت آن را تندتر کند.

لازم به یاداوری است که در حال حاضر ایران در کمیته داوران و همچنین تشکیلات جهانی آلیش نماینده ایی ندارد و نماینده آسیایی این تشکیلات یک هندی است و عیسی مومنی که به تازگی فعالیت خود در این رشته را آغاز کرده به عنوان تنها نماینده ایران، ریاست فدراسیون آسیایی این رشته را به عهده دارد.

رده بندی انفرادی و تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:

رده بندی انفرادی:

55 کیلوگرم: 1- دیلدار شرمتوا (ازبکستان) 2- یگانه غریب گشته (ایران الف) 3- لاچین باداکیل یاو (ترکمنستان) 3- هما میرزاپور (ایران ب) 5- بوتا گوز دی یو سبای وا (قزاقستان) و کامبل کامینی باپو (هند)
60 کیلوگرم: 1- مریم مومونووا (قزاقستان) 2- سمیه حیدری (ایران ب) 3- آینور امانوا (ترکمنستان) و زهرا محمودی (ایران الف) 5- خواص خون جوراکوزیوا (ازبکستان) و بالزام گل کور مت زانو وا (قزاقستان) 
65 کیلوگرم: 1- گلنار حیات بایوا (ترکمنستان) 2- اکرم خانی (ایران الف) 3- سابیرا میرزا گال یوا (قزاقستان) 3- زهران مجدی (ایران ب) 5- بوساریا عبدالمناف کیزی (قرقیزستان) و یول دوز ارکاوایول دوز ارکاوا (ازبکستان) 
70 کیلوگرم: 1- عزت قربانی ثانی (ایران الف) 2- نازیرا ارزوبیکوا (قرقیزستان) 3- لیلا سالاروند (ایران ب) و نورسلطان آشیرو وا (ترکمنستان)
75 کیلوگرم: 1- کوموش یولداشوا (ازبکستان) 2- مریم احمدی (ایران ب) 3- ساحل گوران (ایران الف) و آسیما آبیگ کیزی (قزاقستان)
75کیلوگرم: 1- ناگیرا سرباشوا (قرقیزستان) 2- دینا دهنوی (ایران ب) 3- شیرین کوبایاوا (ترکمنستان) 3- سعیده رحیمی (ایران الف) 5- رحیما یولداشوا (ازبکستان) و گلنار آمان تا اوا (قزاقستان)
رده بندی تیمی:

1- ایران الف 52 امتیاز 2- ترکمنستان 41 امتیاز 3- قرقیزستان 39 امتیاز 4- ازبکستان 37 امتیاز 5- قزاقستان 32 امتیاز 6- هند 9 امتیاز

کلیدواژه:  آلیش- کشتی با کمربند



ارسال شده در : شنبه 1 شهريور 1394 ا 21:46
نویسنده :علی آرمین
دو کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی نونهالان دعوت شد
با اعلام کادر فنی فدراسیون کشتی ، سوران محمدی و رضا اکبری دو ورزشکار کردستانی به اردوی تیم ملی نونهالان کشور فرا خوانده شد.
دو کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی نونهالان دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، اردوی تیم های کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان از روز 26 مردادماه در شهر سی سخت منطقه دنا، استان کهکیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

 

بر اساس این گزارش ، مربیان تیم ملی خردسالان و نونهالان کشور کشتی گیران فرنگی کار منتخب سراسر ایران را در اوزان مختلف به این مرحله از اردو دعوت کردند.
 
سوران محمدی و رضا اکبری در اوزان 42 و 66 کیلوگرم ورزشکاران کردستانی از سوی کادر فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی کشتی خردسالان و نونهالان کشور دعوت شدند.
 
این اردو تا روز 30 مردا ماه ادامه خواهد داشت و کشتی گیران زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهند پرداخت.


ارسال شده در : یک شنبه 1 شهريور 1394 ا 23:0
نویسنده :علی آرمین

این اصلاحات از نخستین رقابت های رسمی قابل اجراست

اصلاحات قوانین کشتی آزاد از سوی فدراسیون جهانی کشتی اعلام شد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به تغییراتی که در قوانین کشتی فرنگی ایجاد شده است، برخی از این تغییرات در کشتی آزاد نیز ضروری است.
فدراسیون جهانی کشتی به منظور یکپارچه کردن قوانین در هر دو رشته آزاد و فرنگی تغییرات جدید قوانین در رشته کشتی آزاد را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- تمامی فنون چرخشی (بارانداز، فیتیله پیچ و ...) دو امتیازی هستند، چه چرخش از ناحیه کمر و شکم باشد و چه چرخش روی دو دست کشتی گیر مدافع باشد دو امتیاز به مجری فن داده می شود (حذف یک امتیازی چرخش روی دستان)

2- تماس آنی شانه های کشتی گیر مهاجم و یا مجری فن با تشک دیگر امتیازی در بر نخواهد داشت (پیش از این مجری فن در هنگام اجرای فن به علت روی پل رفتن خود و تماس شانه هایش با تشک یک امتیاز از دست می داد که این قانون حذف شده است.)

3- اگر پای کشتی گیر مهاجم از تشک خارج شود سه حالت زیر قابل فرض است:
- اگر کشتی گر مهاجم امتیازی به دست بیاورد آن امتیاز تعلق می گیرد (امتیاز برای او ثبت می شود)
- اگر کشتی گیر مهاجم نتواند فنی را اجرا یا امتیازی کسب کند، داور مسابقه را متوقف می کند و یک امتیاز به حریف داده می شود.
- اگر کشتی گیر مهاجم حریف را با کنترل کامل بلند کند و پایش از تشک بیرون برود و نتواند امتیازی کسب کند، یک امتیاز به حریف او داده نخواهد شد.

4- هل دادن حریف به خارج از تشک امتیازی نخواهد داشت.

5- یک امتیاز همچنان به خروج پای حریف از تشک تعلق می گیرد (وقتی یک امتیاز در بر دارد که کشتی گیر مهاجم فعال است و کشتی می گیرد و هل نمی دهد)
تمامی این تغییرات از نخستین رقابت های رسمی داخلی و بین المللی قابل اجرا خواهد بود. 

البته لازم به یادآوری است که اکثر بندهای این قوانین قبلا در خلال رقابت های قهرمانی های آسیا ، افریقا و بازی های اروپایی به مرحله اجرا گذاشته شده و در واقع نمی شود به طور کامل گفت آنها جدید هستند، اما به تازه گی از سوی فدراسیون جهانی به طور رسمی ابلاغ شده اند.

گردآورنده : فردین احمدی 



ارسال شده در : یک شنبه 1 شهريور 1394 ا 22:57
نویسنده :علی آرمین

مورچه‌ها تا چند برابر وزن‌شان را تحمل می‌کنند؟

از قابلیت خارق‌العاده مورچه‌های کارگر شنیده‌ایم که چندین برابر وزن‌شان قادر به حمل آذوقه‌اند. اما طبق پژوهشی تازه بر روی مورچه‌های کارگر، مفصل گردن یک نوع مورچه معمولی بومی آمریکا، می‌تواند فشاری تا بالغ بر ۵۰۰۰  برابر وزن خود مورچه را متحمل شود.
این را جمعی از پژوهشگران دانشگاه ایالتی اوهایو، طی گزارشی که در نشریه Journal of Biomechanics انتشار یافته، عنوان کرده و مدعی شده‌اند این مقدار، فوق‌العاده بیشتر از برآوردهای اولیه‌شان بوده است. کارلوس کاسترو، از اساتید رشته مهندسی مکانیک و هوا-فضای این دانشگاه، در این‌باره می‌گوید: “مورچه‌ها سیستم‌های مکانیکی خارق‌العاده‌ای‌اند – واقعاً حیرت‌انگیز است. قبل از شروع [پژوهش‌مان]، مطابق برآوردی محتاطانه، گمان می‌بردیم آنها تحمل هزار برابر وزن‌شان را هم دارند؛ و معلوم شد که خیلی بیش از اینهاست”.
اگرچه همین‌که یک مورچه، برگ نسبتاً غول‌آسایی را با بدن نحیف‌اش می‌کشد، مدرک تحلیلی محکمی دال بر این واقعیت است که مورچه‌ها قادرند وزنی تا چندین برابر وزن‌ خودشان را تحمل کنند؛ اما کاسترو و همکارانش از روشی مکانیکی‌تر این پژوهش‌شان را به ثمر رسانده‌اند: با تشریح مورچه‌ها.
کاسترو می‌گوید: “برای فهمیدن اینکه یک چیز چطور کار می‌کند، مثل هر سیستم مهندسی دیگری، تشریح‌اش می‌کنید. شاید در این خصوص این کار اندکی بی‌رحمانه بیاید، اما ما در وهله اول این مورچه‌ها را بیهوش کردیم”.
برای این تحقیق، کاسترو و تیم‌اش مورچه خاکی الگنی (با نام علمی Formica exsectoides) را انتخاب کردند؛ مورچه‌ای معمولی که خاصه به‌واسطه قابلیت جابجایی‌اش معروف است. از آن به بعد، این تیم عملاً مورچه را – مثل فرآیند مهندسی معکوس – مونتاژ کردند. سپس اعضایش از طریق یک میکروسکوپ الکترونی، و همچنین یک اسکنر میکرو-سی‌تی تصویربرداری شد، و قبل از آنکه به یک سانتریفیوژ ویژه – به‌منظور محاسبه حداکثر نیروی لازم برای تغییر فرم گردن و نهایتاً قطع سر مورچه – متصل شوند، در معرض هوای سرد واقع شدند. این فرآیند اساساً شبیه نمایش دیوار مرگ است؛ که در آن، موتورسواران از طریق نیروی گریز از مرکز، به دیواره‌های عمودی محفظه نمایش متکی‌اند.
طبق گزارش دانشگاه اوهایو، “در خصوص مورچه‌ها، سرشان به کفه‌ی سانتریفیوژ متصل می‌شد؛ به‌طوریکه با چرخاندن آن، بدن‌شان با فشار فزاینده‌ای، تا مرحله قطع سر، به بیرون جانب بیرون کشیده می‌شد. سرعت چرخش سانتریفیوژ، بالغ بر یکصد دور بر ثانیه بود و با هر بار افزایش سرعت، فشار بیشتری به مورچه وارد می‌شد. در فشارهایی نزدیک به ۳۵۰ برابر وزن مورچه، گردن‌شان تازه شروع به انعطاف کرد و بدن کشیده شد. در فشارهایی نزدیک به ۳۴۰۰  تا ۵۰۰۰ برابر وزن متوسط مورچه‌ها بود که دیگر سرشان قطع شد”.
این پژوهش‌گران امیدوارند که با درک مکانیک اندام مورچه‌ و قابلیت خارق‌العاده‌اش در تحمل بار، آن را برای طراحی ربات‌های آینده استفاده کنند.



ارسال شده در : دو شنبه 1 شهريور 1394 ا 23:30
نویسنده :علی آرمین

شاهو خبر: رئیس هیئت کشتی نهاوند گفت: کشتی در کامیاران نسبت به دیگر نقاط استان کردستان از جایگاه خوبی برخوردار است.

به گزارش شاهو خبر؛ "عباس تکلو" بخشدار مرکزی نهاوند و رئیس هیئت کشتی این شهر که با تیم کشتی برای شرکت در مسابقات گرامیداشت شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان به کامیاران آمده بود در گفت و گو با خبرنگار شاهو خبر، اظهار داشت: طی هماهنگی های به عمل آمده با هیئت کشتی کامیاران به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان، تیم کشتی نهاوند مرکب از 22 کشتی گیر در سطح استانی و تیم ملی به کامیاران آمده اند.

تکلو که خود سابقه ورزشی در کشتی دارد درباره وضعیت تیم نهاوند گفت: بیشتر کشتی گیران نهاوندی از ورزشکاران زبده این ورزش هستند که به این شهر سفر کرده اند، در تیم کشتی نهاوند 12 کشتی گیر داریم که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که این نشان از وضعیت خوب این ورزش در نهاوند دارد.

وی افزود: مردم نهاوند علاقه خاصی به کشتی دارند به گونه ایی که بیش از 1000 نفر عضو هیئت کشتی این شهر هستند و در زمان مسابقات ،سالن کشتی پر از دوستداران این ورزش ملی می شود.

رئیس هیئت کشتی نهاوند با اشاره به ضعف ها و قوت های کشتی گیران کامیارانی اظهار داشت: باید برای پرورش کشتی گیران از پایه کار را شروع کرد، ورزشکارانی که به کشتی علاقه دارند باید چند سالی ژیمناستیک کار کنند تا بدنی آماده و نرم برای کشتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: کشتی در کامیاران نسبت به دیگر نقاط استان کردستان از جایگاه خوبی برخوردار است و امکانات خوبی مانند سالن های مختلف داشته و نیز مربیان قدری در این شهر فعالیت دارند، اگر به این ورزش به خصوص در روستاها که بچه های آماده تری برای ورزش های نفس گیر را دارند بها داده شود وضع از این نیز بهتر خواهد شد.

تکلو در پایان این گفت و گو با مقایسه کشتی گیران شهر نهاوند و کامیاران ابراز داشت: کشتی گیران نهاوندی از لحاظ تکنیک و فن در سطح بالاتری هستند اما توان و مقاومت و استقامت کشتی گیران کامیارانی را ندارند؛ کشتی گیران کامیارانی می توانند در کشتی فرنگی بسیار بهتر نتیجه بگیرند.



ارسال شده در : شنبه 28 شهريور 1394 ا 14:56
نویسنده :علی آرمین

قابل توجه کشتی گیران عزیز 

ساعت شروع باشگاه

در روزهای زوج (شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه) 

 سانس جوانان از ساعت5/30 تا 7/30 می باشد

و سانس بزرگسالان 7/30 تا 9 می باشد



ارسال شده در : چهار شنبه 1 شهريور 1394 ا 21:11
نویسنده :علی آرمین

شماره حساب هیئت کشتی شهرستان کامیاران 

نزد بانک ملی ایران 

 

0109936762003

 



ارسال شده در : جمعه 22 شهريور 1394 ا 18:20
نویسنده :علی آرمین



ارسال شده در : دو شنبه 1 شهريور 1394 ا 21:46
نویسنده :علی آرمین


ارسال شده در : دو شنبه 1 شهريور 1394 ا 21:44
نویسنده :علی آرمین


ارسال شده در : جمعه 1 شهريور 1394 ا 21:55
نویسنده :علی آرمین

Etaati 3.jpg

1.jpg

Khordsalan 2.jpg

Pishkesvatan.jpg

World 2014 - Joniur.jpg

Jokar.jpg

G-R. training 2.jpg



ارسال شده در : شنبه 2 شهريور 1394 ا 13:31
نویسنده :علی آرمین

احتمال تغییرات جدید در مقررات کشتی در کنگره فیلا 

اخبار منتشر شده درمحافل بین المللی کشتی نشانگر تغییرات جدید در مقررات داوری کشتی است و این احتمال وجود دارد که در کنگره فیلا در تاشکند، امتیاز خاک کردن حریف در هر 2 رشته آزاد و فرنگی از 2 امتیاز دوباره یه یک امتیاز کاهش یابد.

به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این خبر در جریان رقابت های جهانی 2014 جوانان جهان در کروواسی زیاد مطرح بود و در همین رابطه نیز یانچو مدرس داوری فیلا از بلغارستان گفت: این امر واقعیت دارد و احتمال این که 2 امتیاز خاک به یک امتیاز کاهش یابد، بسیاز زیاد است.

وی خاطر نشان ، چرا باید خاک کردن حریف 2 امتیاز داشته باشد و به خطر بردن او هم 2 امتیاز، باید فرقی میان ریسک کردن و به خطر انداختن حریف با خاک کردن خالی وجود داشته باشد.

جالب است که رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ایران نیز در آخرین جلسه کمیته داوران نسبت به این خبر واکنش مثبت نشان داد و گفت: ایران هم از این اقدام پشتبانی می کند و در اصل کاهش امتیاز 2 به یک برای خاک کردن ساده حریف، یکی از پیشنهادات فدراسیون کشتی ایران به فیلا بوده است .

تغییرات دیگری از جمله كاهش زمان اعمال اخطار و جريمه يك امتيازي كم كاري از 2 دقيقه به يك دقيقه هم در آستانه تصویب است که به طور کامل پس از کنگره فیلا در تاشکند ازبکستان از سوی فیلا اعلام خواهد شد.

اخبار کشتی ایران 



ارسال شده در : چهار شنبه 2 شهريور 1394 ا 21:49
نویسنده :علی آرمین

1401.jpg

Iran- afriga.jpg

Danmark.jpg

Alexander Bogomoev.jpg

agf_azerfoto_farid_115-5153-920-485-100-wm-right_bottom-100-imageswmpng.jpg

h5.jpg

Entekhabi 1.jpgCadet 2014.jpg



ارسال شده در : چهار شنبه 2 شهريور 1394 ا 21:49
نویسنده :علی آرمین



ارسال شده در : یک شنبه 2 شهريور 1394 ا 1:16
نویسنده :علی آرمین
 جذابترین ورزش دنیا
 
http://www.isportstimes.com/data/images/full/2013/04/04/4082-greco-roman-wrestling.jpg

http://www.chinadaily.com.cn/sports/images/attachement/jpg/site1/20130515/002564bc674512fd47a611.jpg

http://bloximages.newyork1.vip.townnews.com/timesdispatch.com/content/tncms/assets/v3/editorial/e/54/e54a6fc0-7546-11e2-bf5e-001a4bcf6878/511a923230a7e.image.jpg

http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/Xm7K2E1OEYBD7CD5QLFYPg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD0zOTE7cT03NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/156/2012/08/07/149910563-10-jpg_060507.jpg

http://blog.cleveland.com/shaw_impact/2008/08/wrestlersew.jpg

http://dayrecipe.com/wp-content/uploads/2008/08/10-russian-fed-wrestling-mens-greco-roman-96-kg-khushtov-aslanbek-2.jpg

http://media-cache-cd0.pinimg.com/736x/42/bc/b3/42bcb34fef1d29a6f1294c86a796525e.jpg

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/0e/00/df/0e00dfb6abe4ec793ac3a2b640e3caa3.jpg

http://media.indiatimes.in/media/content/2013/Feb/wrestling_1361362075_540x540.jpg

http://news.images.itv.com/image/file/161419/category_image_update_8111a3e26d38770d_1360668745_9j-4aaqsk.jpeg

 

http://www.ketv.com/image/view/-/18568946/highRes/1/-/maxh/480/maxw/640/-/9nmfxxz/-/KCCI--wrestling.jpg

http://blog.lehighvalleylive.com/joe-owens_impact/2008/08/large_Beijing-Olympics-Wrestling.jpg

 



ارسال شده در : چهار شنبه 2 شهريور 1394 ا 7:54
نویسنده :علی آرمین
کشتی‌گیر دوبنده آبی برای جلوگیری از ضربه فنی شدن در وضعیت پل قرار می‌گیرد

 File:DF-SD-01-06922.jpg

 


درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 14867
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content