کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : یک شنبه 2 آذر 1394 ا 15:26
نویسنده :علی آرمین

جناب آقای دکتر علی آرمین 

کسب رتبه 33 دانشگاه در مقطع دکتری تخصصی رشته مدیریت دولتی را به شما و جامعه فرهیختگان تبریک عرض می نمائیم.

از طرف جمعی از پیشکسوتان و کشتی گیران شهرستان کامیاران 



موارد مطرح شده بايد از سوي داوران در جهاني 2014 تاشكند به مرحله اجرا گذاشته شود

كاري تايوولا رييس فنلاندي كميته داوران فيلا در كلينيك داوري رقابت هاي جهاني 2014 جوانان جهان كه اواسط ماه مرداد ماه در شهر زاگرب كروواسي برگزار شد، مطالب مهمي در ارتباط با مشكلات موجود در اجراي مقررات تازه تدوين شده فيلا و يكسان سازي قضاوت داوران مطرح كرد كه مي تواند به عنوان تازه ترين سرفصل هاي داوري در رقابت هاي مهم مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir تايوولا مطالب عنوان شده در اين كلينيك را براي اعمال در رقابت هاي جهاني بزرگسالان 2014 در تاشكند ازبكستان ضروري دانسته و خاطرنشان كرده است كه داوران بي توجه به اين نكات بايد در انتظار تنزل درجه خود باشند.

 

ترجمه سرفصل هاي عنوان شده رييس كميته داوران فيلا كه براي عزيزاله اطاعتي مديريت سايت اخبار كشتي ايران ايميل شده است به شرح زير است :

 

** كشتي فرنگي ) در حالي كه سر پا فني به حالت پرتابي اجرا و منجر به خطر نشود، اگر در خاك مجري قرار نگيرد يك امتياز و اگر در كنترل مجري قرار گيرد 2 امتياز در بر خواهد داشت .

 

** كشتي فرنگي ) فنون پرتابي زيبا اگر به طور مستقيم به خطر منجر شود،‌5 امتياز و اگر فقط مدافع را به خطر بياندازد، 4 امتياز براي مجري خواهد داشت .

 

** اگر مجري، مدافع را ليفت كرده و فني را اجرا كند، مدافع به خطر نرود و فقط روي دست ها يا شكم روي زمين فرود بيايد، فقط يك امتياز به مجري تعلق خواهد گرفت ( در واقع در شرايط ليفت و اجراي فن، حريف حتي اگر روي هوا هم بچرخد و روي شكم يا دست ها فرود بيايد، تنها يك امتياز از دست مي دهد).

 

** در زمان فرار از فن، داور وسط بايد در مقابل كشتي گير خاطي ايستاده و با گفتن كلمات اختصاري فيلا، وي را از خروج به حالت فرار از تشك ترغيب كند كه در غيراينصورت بايد، با اخطار و يك امتياز مدافع را جريمه كند.

 

** اگر فني از سرپا اجرا و به صورت 2 مرحله ايي باعث به خطر رفتن مدافع شود ( يعني به طور مستقيم به خطر منجر نشود) فقط 2 امتياز به مجري تعلق مي گيرد. (اكثر داوران در دادن 2 و 4 امتياز در اين شرايط دچار اشتباه مي شوند كه بايد بيشتر به آن توجه كنند)

 

** در زمان خروج پا از تشك، پا بايد كاملا از تشك خارج شود تا امتياز جريمه براي مدافع در نظر گرفته شود.

 

** در زمان اجراي فن بارانداز، داور حتما بايد نشسته و كاملا اجراي فن را زير نظر بگيرد كه آيا مجري در زمان اجراي فن، پل كامل مي بندد يا پشتش با تشك تماس پيدا مي كند (auto touché )كه اگر چنين شد، بايد يك امتياز براي مدافع در نظر گرفته شود.

 

** بدل فنوني كه از سرپا اجرا شده و به خطر منجر شود، فقط 2 امتياز است ‌( به طور مثال مجري قصد اجراي فن را دارد ، اما خودش روي پل گير مي كند در اين شرايط فق 2 امتياز از دست مي دهد نه 4 امتياز، برخلاف تعداد زيادي از داوران كه 4 امتياز مي دهند)

 

** در زمان ضربه فني، هر سه عضو تيم داوري بايد نسبت به تماس هر 2 شانه كشتي گير مدافع باتشك اطمينان حاصل كرده بعد آن را تاييد كنند،‌ در واقع رييس تشك و قاضي هر 2 بايد نظر ضربه فني داور وسط را تاييد كنند.

 

** مهم : زماني كه امتيازات زيادي در يك كشتي رد و بدل شده است، ديگر نيازي نيست تيم داوري به دنبال دادن تذكر، اخطار كم كاري 30 ثانيه ايي باشند. در اين جا اقدامات خطاي مشهود مانند گرفتن انگشت ها، سر روي سينه گذاشتن هاي ممتد ضربه زدن، تمارض، فرار از فن مستثني هستند.

 

** اگر مجري در سرپا و در زمان اجرا ليز خورده ( ريسك كند) و بدون عكس العمل و يا حركتي در جهت متوقف شدن از سوي مدافع در خاك قرار مي گيرد، داور وسط بايد بلافاصله با هماهنگي قاضي و رييس تشك، كشتي را قطع كرده و در سرپا ادامه دهد.

 

** اگر داور وسط درخواست اخطار كم كاري به طور مثال براي آبي مي كند، قاضي بايد يا او را تاييد و يا راكت سفيد را بلند كند، به هيچ وجه نبايد، راكت مخالف راي داور وسط را نشان دهد.

 

** مهم : اگر در شرايطي كه از زمان قانوني اول 2:30 و يا دوم 5:30 دقيقه گذشته باشد، داور بخواهد به يكي از كشتي گيران اخطار كم فرار فن بدهد كه امتياز جريمه داده شده باعث برنده شدن يكي از كشتي گيران بشود، بايد حتما قبل از دادن اخطار و امتياز جريمه ، كشتي را قطع و به كشتي گير كم كار تذكر داده و وي را براي ارايه كشتي تهاجمي تر ترغيب كند تا اعتراضي در بر نداشته باشد، در صورت ادامه قانون اخطار و يك امتياز جريمه را اجرا كند.

 

** در زمان اعلام اخطار سوم براي كشتي گير خاطي بايد، هر 3 داور اعم از داور وسط، قاضي و رييس تشك با آن موافق باشند.

 

** كشتي آزاد) در زماني كه 2 دقيقه از تايم اول سپري شده و تيم داوري قصد قطع كشتي و اعلام زمان 30 ثانيه براي فعال شدن كشتي را دارد، اگر فني از طرف هريك از كشتي گيران درحال اجرا شدن است، داور بايد چند ثانيه ايي صبر كند تا نتيجه آن فن مشخص شود كه اگر منجر به امتياز شد، اجازه دهد كشتي ادامه يابد، ‌در غيراينصورت كشتي را قطع و قانون 30 ثانيه را اجرا كند.

 

** كشتي آزاد) اجراي فن سروته يكي از بغل كه برابر با خاك حريف است، 2 امتياز براي مجري در بر خواهد داشت و اگر مجري بتواند پس از بستن سروته يكي كامل، حريف را به پل بزند، 2 امتياز ديگر براي به خطر انداختن وي دريافت خواهد كرد.

لازم به يادآوري است كه سروته يكي ازمقابل كه مجري تسلط كامل به حريف نداشته باشد، امتيازي براي مجري نخواهد داشت ، در ضمن، اگر مجري حريف را خاك و 2 امتياز خود را دريافت كند و پس از آن مبادرت به بستن سروته يكي حريف نمايد، امتيازي در بر نخواهد داشت .

 

** در اجراي قانون 30 ثانيه ،‌اگر فني در آخرين ثانيه ها در حال اجرا شدن است، داور با تصور اتمام زمان 30 ثانيه نبايد كشتي را قطع كند، بايد صبر كند و ببيند چه اتفاقي مي افتد، اگر امتيازي رد و بدل شد كه هيج، در غيراينصورت قانون را اجرا كند.

 

نتيجه 2 مورد بالا اين است كه داور بايد اجازه دهد حتي در آخرين ثانيه هاي مدت تعيين شده براي  قانون 30 ثانيه، فن اجرا شود، در واقع شرايطي ايجاد كند تا فني زده شده و امتياز رد و بدل شود.



ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1394 ا 23:15
نویسنده :علی آرمین
ددلیفت

 

ساق پا دستگاه نشسته

 

 

ساق پا پرسی ( روی دستگاه پرس پا )

 

 

منتظر حرکتهای بعدی در روز های آتی باشید



ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1394 ا 23:14
نویسنده :علی آرمین

اسکات اسمیت

اسکات هالتر پا باز

 

پشت پا لیفت اسمیت

 

پشت پا لیفت هالتر

 

منتظر حرکتهای بعدی در روز های آتی باشید



ارسال شده در : چهار شنبه 13 آذر 1394 ا 19:54
نویسنده :علی آرمین

اجرای طرح صالحین از طرف بسیج با حضور

امام جمعه محترم کامیاران 1392/8/1

با حضور رئیس هیئت جناب آقای دکتر علی آرمین  

 



درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 292
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 14906
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content